pátek 30. listopadu 2007

The first impression of my blog

Čau.
My se asi eště neznáme, já sem Messy, těší mě...
Ať tě na můj novej blog přivádí cokoliv, doufam, že nezklame tvé očekávání...
a pokud jo, je to čistě tvůj subjektivní problém xD
Teď tu nebudu rozvrtávat účel za jakym sem tenhle blog zřídila - jinými slovy až na to přídu, nebojte se, pak to rozvrtam...
fakt netušim jestli mě blogování bude bavit a jestli to tu třeba hned zejtra zase nezrušim...
Prostě sem měla chuť to zkusit, ikdyž pochybuju že to bude někdo číst...
zatim tu téměř nikhoo neznam - kromě Bajunky:)-, tak budu ráda za každej komentář...

Ráda sem tě poznala, snad se eště někdy uvidíme:)

11 komentářů:

Soví Mládě řekl(a)...

Dobré ráno paní Londýnková x))

BarunQa... xD řekl(a)...

ahooj ;)
Já teda doufám že to tu nezrušíš protože jestli se kamarádíš s Báájou, určitě to tu má budoucnost.... :P
Tak přeju hodně štěstí a doufám že třeba někdy zase písneš komentář ;) Ahoóóóóój;)

Melly řekl(a)...

Myslím (spíš doufám), že tě to tu bude bavit :)) To blogování :P Těším se na další článek ;)

PrinCeSs řekl(a)...

Achh. další znovu zrozený blog.. (: Pokud se mi neztatíš mezi starými komentáři tak sjem určitě budu chodit častěji.. jen zapomínat je lidské.. (:

serpensortia řekl(a)...

vitam te na bloggeru a doufam, ze se svym raketovym startem rychle dostanes do blogarske smetanky a ja se na tobe trochu prizivim, chichi x)

denny řekl(a)...

no máš to tu pěkně barevný...xD

Anonymní řekl(a)...

Wow, to tu určitě bude zajímavý x) Já jsem na blogu... Ale na blogspot jsem taky byl...

Anonymní řekl(a)...

no zatím to tu máš krásný, držím palce.. x*

Anonymní řekl(a)...

Vítej mezi námi bloggery :D

Anonymní řekl(a)...

I want not acquiesce in on it. I assume polite post. Particularly the title attracted me to review the sound story.

Anonymní řekl(a)...

Amiable dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.