úterý 4. prosince 2007

Jak sem se zamilovala... do The Enemy

Když sem poprvé kdesi četla, že NME vyhlásila za největší oběv roku jakousi floutkovskou bandu z Coventry, zanechalo mě to v nledovém klidu, protože v NME je ročně asi tak 30 největších oběvů roku a většina z nich obvykle zmizí stejně rychle jako se objevila... Jenže Messy prostě miluje mladý britský floutky a tak mě časem začli svrbit prstíky a našla sem si jejich májspejs... a chytla sem se do jejich sítí hned na první poslech... rychlostí blesku sem stáhla -nj, já vim že se to nemá..:(- jejich debut We´ll live and die in these towns.... a byla z toho láááááska....

malá ochutnávka....:

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ty wogos..takovej blog sem ještě neviděla:)..wazne krásný

Anonymní řekl(a)...

jééé. mě se taky líbí.
Takoví do pohody, že??
P.S. černá se neruší a hnědá se nekoná :)

serpensortia řekl(a)...

jóóó F:lter je moc naucnej casopis... x)
ja jsem si the enemy nekdy pred ctvrt rokem pridala do pratel na myspacu, abych jim jakoze dala vedet, ze i v cechach maj lidi, ktery je berou, oni mi ale na oplatku posilali v prumeru 2 bulletiny denne, tak jsem byla donucena i je smazat... napsala jsem jim ale dlouhej omluvnej mail (pozor, v anglictine! xD) a oni mi pohodove odepsali, ze si budou pamatovat ze jsem jejich fan i kdyz je nemam v pratelich... proste typci x)

Anonymní řekl(a)...

neni zač:)

Anonymní řekl(a)...

hmm, neznám, ale zní to hezky.. navíc, jeden z těch hochů ( nebo jak je nazvat x)) mi silně připomíná ten úžasně tupej výraz Alexe z Arctic Monkeys.. ňam x)joo, a chválím nápad mortelle, už vím, jak napsat, z jakýho blogu jsem.. x) ó, sláva tobě, drahá mortelle <33

BarunQa... xD řekl(a)...

rada poslechnu az mi dohraje "... řikaj že není žadná marion, že není ctnostná..."
:D

Jinak jak řekla serpensortia, F:lter je naučnej časopis.. ;)

Jo a ještě něco... článek níže mi doslova vyrazil dech... ;) a to vůbec neber negativně, ba přesně naopak;) Píšu si tě do oblíbenejch;)

Anonymní řekl(a)...

2.kolo VSGky na mym blogu