neděle 3. února 2008

Než začneš všechny kolem sebe nazývat sráčema, vytáhni si hlavu z prdele

flame (09:09 PM) :
kdes to vyhrabala? vypadá to na dooost užitečnej zdroj! :P :D
Bajunka (09:10 PM) :
někdy tě seznámim... můj mozek.... dlouho sem ho v tvý přítomnosti nezapla, tak si ho už asi nepamatuješ....

To je zas den co? xD Sem zas jednou za uherák na icku a hned se na mě vrhne tolik lidí že se v podstytě nedostanu ke slovu... pěkné pěkné... přitom s většino utěch lidí si vůbec nepřeju mluvit.. a naopak ty se kterejma bych si chtěla pokecat po dlouhý době aspon po netu sou zrovna bůhví kde.... vid BarunQo;) a tak tu sedim, přemýšlím nad úskalími svého nicotného nic bytí a hledam vhodnej vobrázek na zejtřejší výtvarku kde budem kreslit portréty... dávam tomu eště tak 10 minut a pak se uchýlim k obligátnímu Kurtovi C. Nebo budu tentokrát prznit někoho jinýho? To sou dilemata.... xoxoxoxo (aneb o tři minuty a dvacetsedum sekund později): už to mám! :P finále mezi Davem Grohlem a Iggym Popem vyhrál Dave.... trvalo by strašně dlouho nakreslit všechny ty vrásky a nakonec by jeho čelo vypadalo jako 8mi proudová dálnice... kdo si všim že kecam sračky a ve skutečnosti vůbec nemam co napsat? chá chá! xP
Jiank ten včerejší článek neřeště, výmluvy;)


Avatalahíí;)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Po přečtení článku sem se uchýlila ke své barevno,černo-bílé stěně a hledala fotku s davem kde má vrásky...našla sem zhruba 10 obrázků ale ani najednom to nejde vidět přez ty jeho pačesy xD

Anonymní řekl(a)...

Heh... Portrét na výtvarku? Hchmmm.... Mohla bys sem pak ten výtvor hodit... xD....

Anonymní řekl(a)...

tyyyo...já už na obchodce nemám výtvarku...závidim xD ae ksichty jako malovat neumim, takže já kdybych měla něco malovat, tak by to vypadalo hrozně...ae Dava sis vybrala dobře ;))

BarunQa... xD řekl(a)...

já radši slavný nekreslim, jelikož nemám za potřebí zohyzďovat tyto nevinné tváře... :D