sobota 1. března 2008

Horečka sobotního rána před dlouho očekávanou návštěvou nerudných prarodičů

Jou, začalo se mi po vás stejskat, chápete ne;) a eště ke všemu mam náladu na vyčerpávající článek. V našem rodinném sídle právě vrcholí přípravy k neobvyklé události - míasto aby sme jeli k babičce na její hnusný tukem nasáklý řízk, pozvali sme bábi s dědou k nám. Už vidim tu hordu keců xD No ale co... máma dělá halušky a já mam v plánu pudinkovej koláč a flambovaný ovocný špízy:P tak se aspon pořádně nadlábnu;) Jinak ten koláč je právě pudinkovej proto, že až bude mít děd nějaký kecy mnohem líp se mu rozplácne na tváři. Uznejte, takovej perník, to by byla přece nuda;) Jinak sem vás chtěla upozornit na dalšího odkrojení z mých 15ti minut slávy: Dneska ráno (já sem byla vzhůru, všímáte si?:)) dávali v esu konečně ten klip VF ve kterým bych se teroreticky mohla objevit. Nicméně ke své spokojenosti sem se neobjevila:) Ideáál.... Co bych vám tak eště mohla říct? uhurumumuuu... zrovna posloucham the Wombats. Znáte the Wombats? Stojí za to abyste je znali... docela... A taky Eels... a Los Campesinos.. znáte? to je ted můj největší evergreen... :) ha už vim co sem vám vlastně chtěla říct! chtěla sem vám říct o skvělý knížce, kterou stejně nejspíš všichni znáte ;D pučila mi jí BarunQa na cestu z hor a mě to absolutně dostalo.... JE to veeelice filozofické a na to já sem úchyl :) Tajemství Karet... tak znáte? to je hrozný, proč ty články nemůžou odpovídat, připadam si jako jedličkovec co si povídá sám se sebou... taky to tak skoro je co? x) chčááá...

Lidský mozek je tak složitý, že ho nikdy nedokážeme pochopit. A kdyby byl jednodušší, byli bychom tak hloupí, že bychom mu stejně nedokázali porozumět.

Řikam že je to geniální kniha:)

6 komentářů:

BarunQa... xD řekl(a)...

tyjo tak to jsem ráda že se ti líbila.. :)

Melly řekl(a)...

Tu knihu neznám.. Ale asi si ji dopíšu do mého seznamu knih, které bych si chtěla co nejdříve půjčit :P A ta citace.. Zajímavé.. A určitěprostě pravdivé.. Skvělé :):D

BarunQa... xD řekl(a)...

jo je to TEN Jalda... :)
Momentálně chodí skoro půl roku s kámoškou a docela jim to spolu jde.... :)

Anonymní řekl(a)...

tu knížku neznám :) novej klip od Vypsaný Fixy je moc hezkej :) juj...škoda, že mě nenapadlo jet na to natáčení :( xD

Anonymní řekl(a)...

Aaaa, dneska jsem si donesla stoh knih abych se vzdělávala a měla větší slovní zásobu.Už bych mělazačít abych to stihla přečíst do konce svího života xD (né, nehodlám zemřít zítra(zítra? to je za 21 minut!) trochu později(yes,pozítří)!)

Anonymní řekl(a)...

oujéé mam ráda knížky od Josteina Gaardera...Tajemství karet je úžasná kniha...člověk pak o tom všem přemejšlí..a tak :oP