středa 26. prosince 2007

Oh, Santa... I´ve been waiting for you...

Když sem to slyšela (viděla) poprvé, řekla sem si jenom proboha :X na první poslech se tenhle vánoční počin mejch milovanejch Killers zdá totiž jako dosti nešťastnej... a na druhej taky xD a teď se toho ale vůbec nemužu zbavit....;D Cuz I´ve got a bullet in my guuuuuuuuuun....! xD prostě na letošní vánoce naprosto ideální;)

7 komentářů:

Melly řekl(a)...

Juu, děkuji za pochvalu:P

Anonymní řekl(a)...

nevidim na tom chybu...úžasný :D

Anonymní řekl(a)...

To video je xD xD xD xD xD xD xD xD
PS:// já hraju na kytaru druhý den xD,je to uplně ta nejobyčejnější kytara co tam měli typu stratocaster...já se v tom moc nevyznám,stála čtyři tisíce i s kombem :D,já ale hraju už zhruba 8 let na klavír.. xD

BarunQa... xD řekl(a)...

teď jsem u bratranců, ale slibuju že až v pátek přijedu domů, kouknu na to ;) ;) :-D

Mau řekl(a)...

Viděla jsem to na MTV a říkala jsem si, kde se ta písnička vzala. Pak mi cvaklo, že asi bude ze Sawdust (tak nějak je to nový cd, ne?) a..po chvilce vykulených očí se mi začala líbit..<3 miluju je <3 XD
od noty k notě

Anonymní řekl(a)...

Wow.. To je úžasně ztřeštěný :) Mně se to líbí hned na ten první poslech :D I když od nich dost nečekanej song;)

BarunQa... xD řekl(a)...

jak jsemslíbila, zkoukla jsem to video a myslim že xDxD :D

Nee ta písnička taková v pohodě, ale to video k tomu nemá chybu ;)