sobota 29. prosince 2007

Moje diagnóza finální: kdo se jednou zbláznil už nikdy nebude normální...

Jistě ste si milánkové všimli, že se nám qvikle blíží endík roku... (mechanickej pomeranč 4ewer! xD)
Nebudu tu rozvádět debaty o silvestrovskym programu (pokus se VY sami nechcete pochlubit;)) eště bych něco zakřikla... ale na co sem opravdu zvědavá, je novej yír... mam pocit, že žádnej rok mi nikdy tak neutek jako tenhle.. málokdy si pamatuju na to co sem dělala před rokem a vůbec během roku a letos zjišťuju že to mam všechno v živý paměti... a když se zamyslim co se mi za ten rok podařilo udělat nebo zlepšit, téměř mě přepadá deprese...xD ale co, neni nic horšího než předsevzetí, dyt přece když se chce člověk v něčem změnit, má na to na novej rok stejně jako kdykoliv jindy... ale přesto letos mam takový mikropředsevzetíčko... spíš plán... ikdyž už ho mam dýl, ale ted už je vážně na čase s tim něco dělat... Přestávam se trápit kvuli lidem který za to nestojej.. i kvuli lidem který za to stojej, nicméně nestojej o mě... a kvuli všem věcem který už nejdou vzít zpátky... přestávam se trápit minulostí, radši se budu plně věnovat budoucnosti:)... at ten další rok uteče o něco pomalejc a at stojí za to:)

...prostě od novýho roku jedu podle TOHODLE songu! xD

takže:
SHINY HAPPY PEOPLE HOLDING HANDS!

13 komentářů:

Mau řekl(a)...

je to hrozně hezky napsaný x)
Já jsem o předsevzetích ještě nepřemejšlela, moje jediný myšlenky teď směřujou do šuplíku k malým gumovým radostem (ježišmarjá, kondomy néé!) :DD Tak ti přeju, ať je to tak, jak chceš ;)

Melly řekl(a)...

V tom minipředsevzíčku ti držím moc palce ;) Ať se ti to podaří a tak :)
Jinak souhlasím s tím, že lidi by se měli zlepšovat i během roku, začátek toho nového roku by na tom zas tak moc neměl měnit ;)

Anonymní řekl(a)...

Přesně takovou úžasně barevnou, optimistickou písničku jsem potřebovala :-)) Do novýho roku vážně ideální ;o) Podobný předsevzetí jsou krásný :) U mně však vydržej mnohdy ještě kratší dobu než typický: začnu běhat, přestanu kouřit..
Tak do toho ňů jír - hodně štěstí, zdraví a lásky :)

Anonymní řekl(a)...

ÁÁ předsevzetí.. Jestli si nějaké dáš tak to hodně štěstí s tím, aby si to zvládla (: .. Nový rok - všechno od znova, jen jiné, z jiného úhlu se na to dívat.. (: .. Nemám z toho dobrý pocit..

Anonymní řekl(a)...

a můžu bejt zamilovaná s tebou? :D

Anonymní řekl(a)...

a můžu bejt zamilovaná s tebou? :D

BarunQa... xD řekl(a)...

ta písnička mi vždycky přišla dpbrá, ale netušila jsem že má takovejhle ještě lepší klip-... :D

Anonymní řekl(a)...

hezkys to napsala :) ....taky budu muset dneska večer/ráno něco sesmolit

BarunQa... xD řekl(a)...

Milá (a zlobivá :-P) Messy, přeju to všechno nejlepší do novýho roku ;)

Levná omeleta řekl(a)...

Holka, máš překrásný články. Fakt si tě přečtu moc ráda. Krásnej novej rok :)

subaudition řekl(a)...

ach skvělý mechanický pomeranč... hned mám chut na mléko:D jinak písnička je neskutečně optimistická :D a do novýho roku všechno co se přeje.. D:

Veronika řekl(a)...

ta písnička je velice, ale velice optimistická, to přesně potřebujeme.. XD

Dáda řekl(a)...

napsala si to krásně puso... a to tvoje rozhodnuti ti schvaluju... prece se kvuli nemu nebudes trapit x)