středa 12. prosince 2007

Proč se bát smrti...?

...rozhovor dvou miminek v děloze...
A: Kolik už ti vlastně je?
B: ani se neptej, je mi skoro 8 měsíců... už to mám za pár
A: co máš za pár?
B: porod... konec v tomhle krásnym bezstarostnym světě
A: Já si stejně mysím, že porodem to nekončí... Určitě je něco dál, nic přece nemůže jen tak skončit... copak ty si nikdy neslyšel o mamince?
B: blázníš? ty snad věříš na maminku? vrať se do reality chlapče, porodem to všechno končí...

tak proč bychom se měli bát smrti?

11 komentářů:

Melly řekl(a)...

Jj, tohle jsem četla.. A našla jsem to někde v ještě jiné podobě.. Je to drsné.

Anonymní řekl(a)...

ty jo-to snad....prostě mě to nikdy nenapadlo. Nikdy.
Ona je to asi fakt dobrá myšlenka.

Anonymní řekl(a)...

Opravdu je to dost zajímavá myšlenka... Ale je to good :)

Anonymní řekl(a)...

Noo a proč se vzdáváš ? jako ?? .. nechapu .. každej se hnedka vzdává..dyk máš čas do zejtřka s tou VGSkou..

Anonymní řekl(a)...

Tomě nikdy nenapadlo....ale vlastně je to pravda

BarunQa... xD řekl(a)...

jo asi to je pravda... viděla sem to dokonce jako "sénku"... a bylo to strašně pěkný.... tak snad můžem jenom doufat že to takhle opravdu je....

Anonymní řekl(a)...

Páni :) Zajímavé... ale že by mě to teda přesvědčilo :D
Ehm... jak se dvě mimina dostala do jedný dělohy... O.k., už se v tom nešťourám... :D

Anonymní řekl(a)...

3.kolo VGSky vyhodnoceno

Anonymní řekl(a)...

já se těším a děsím zároveň xD

Anonymní řekl(a)...

Konec, ale přesto začátek něčeho (:

Anonymní řekl(a)...

to zní hrozně krásně..