pátek 1. února 2008

Duch času obešel t-mobile arénu 5x a nenašel vchod

to jest první co sem vyřkla ve středu po koncertě smashing pumpkins. Bylo to totiž hrozně divný xD Eště do ted nejsem rozhodnutá jestli se mi to vlastně líbilo nebo ne ... bylo to sice všechno naprosto úžasně udělaný, ale strááášně dlouhý a u půlky písniček sem měla pocit, že nejenom že je neznam já, ale i všichni lidi kolem mě na to jen tak čuměj a nevědí co si o tom myslet... vám snad příde normální aby nějaká kapela zahrála svůj největší hit jako třetí písničku a pa si tam třičtvrtě hodiny mastili cosi, co sice znělo velice profesionálně, ale nikdo absolutně netušil co to je? Chci říct, že je fajn že se do toho umí opřít tak že nadskočí celá hala kromě lidí, ale obráceně by to holt asi bylo lepší;) Taky mě trochu zklamala komunikaces publikem, protože až na asi 17x zopakovaný thank you neřekl Billy v podstatě nic... janže i přes to jak to tu ted dalo by se říct skoro až pomlouvám (néé xD) se mi to stejně vlastně docela líbilo... rozhodně nelituju toho že sem tam šla... a když sem u toho chtěla sem upřesnit jednu věc - byla sem na tom koncertu se svym tátou a dcl mě udivilo že spoustě lidí to přišlo divný a trapný. Smashing pumpkins sou předevšimj eho oblíbená kapela a já si hrozně vážim toho že na ně chtěl jít zrovna semnou, chci říct, klidně moh vzít přece nějakýho kámoše, nebo kámošku ;D Mno na závěr sem sem (to nejsou dvě stejný slova za sebou, néé;D) chtěla dát nějakou z mnoha fotek so sem vyfotila, ale bohužel sou sou z nich jen barevný fleky. Přemejšlim že bych je dala k dispozici nějakejm cvokařům, zdaj se totiž ideální na takovýty testy jako z filmu: "řekněte mi co vidíte?" "hm, skvrnu xD." Tak vam sem nakonec dávam aspon sladkou Tonight, tonight. ENJOY!

8 komentářů:

serpensortia řekl(a)...

ke smashing pumpkins jsem nikdy moc neprilnula, popravde receno si nevzpominam, jestli jsem od nich slysela nejakou pisnicku celou xD ale ten nadpis se povedl x)

Anonymní řekl(a)...

No, tak hlavně že nelituješ toho, žes tam šla ;) A že se ti to celkem líbilo :P

Anonymní řekl(a)...

no já Smashing Pumpkins moc neposlouchám, ae zase jako některý písničky maj dobrý :) ae kdybych byla na tom koncertě, tak asi taky nevim, co zpívat, páč je fakt moc neznám xD

Mau řekl(a)...

Miluju Tonight tonight..né že bych milovala i je, popravdě od nich neznám nic jinýho a Jeho hlas mi přijde velmi legrační, ale je fajn, že to bylo fajn, ikdyž pofídérní fajn..

Anonymní řekl(a)...

smashing...no oni sou popravdě někdy smašky ale některý se mi fakt líbí...nedávno sem viděla vydeoklip try, try, try... x(

Anonymní řekl(a)...

v tom případě sem hrozitánsky ráda, už jsem měla strach, že končíš.. a taky si přepíšu odkaz.. a máš to tu moc krásný <3

Anonymní řekl(a)...

od smashing pumpkins znám jen jednu písničku, ale je docela dobrá.. moje sestra na ten koncert chtěla jít, ale nakonec se rozhodla radši v dubnu na simple plan..

BarunQa... xD řekl(a)...

jak to tak čtu, přestávám litovat toho, že F:lter při losování o lístky na tehle kocert nevybral mě (neposílala jsem tam tu tajenku proto, že sem chtěla vidět Billyho... upřímně řečeno je mi poměrně ukradenej...chtěla jsem tam jít abych se třeba potkala s tebou), ale vylosovali pravděpodobně nějakýho hnusnýho potetovanýho uslintanýho (?? xD)chlapa kterýmu tu křížovku vyluštila pravdepodobně jeho slečinka která mu chtěla udělat radost....

Ehm... no nic.... prostě mrzí mě že nesplnili tvá očekávání, protože vím, jak strašně moc si se na to těšila....
btw: "fotky" z koncertů které jsou spíše obrázkem pokrytý fleky důvěrně znám...takže s tebou plně soucítím ;) xD