pondělí 28. ledna 2008

Hlas ze záhrobí

Spusťte famfáry, eště sem neumřela!
....hm, nic neslyšim :/

Možná ste si všimli že procházím menší, časově nelimitovanou tvůrčí krizí. Teda co se týče blogu samozřejmě. Jinak sem samozřejmě tvůrčí až moc xD Vlastně sem vám přišla říct vlastně jenom to že žiju, abyste třeba neměli strach (ehm, tak nic) a tim zas na nějakou dobu končim, neb sem momentálně obětí jakési (jak by řekl jeden můj kamarád) časové nestability - zejtra je školní ples, ve středu du na smashingy (slintttttttttt:P) a ve čtvrtek eště možná na basta fideláky.... tak se tu mějte famfárově.... avatalahíí

na závěr.... chtěla sem se vám svěřit se seznamem nejzásadnějších a nejčastěji dotazovaných otázek lidstva, kterej sme stvořili s mym drahym spolusedícim dneska při matice, jako důsledek vrcholný nudy a momentálně zdobí naší školní nástěnku:
1) Is dady cool?
2) Why do will kill people who kill people to show people that killing people is wrong?
3) Is Britney bitch?*

*jedná se samozřejmě pouze o řečnickou otázku...;)

7 komentářů:

BarunQa... xD řekl(a)...

ohh... jsem dojata :'(
Za prvý jsem ráda že žiješ a za druhý že mě miluješ... xP xD

Princezno (xD) užij si všechny části tvého nabitého programu a těšim se až tě potkam na ICq, jelikož po bezmála třech hodinách takcování můj mozek odmítá vstřebat tu anglickou větu plnou zabíjení.... :D

BarunQa... xD řekl(a)...

ehm... * tancování

Melly řekl(a)...

Tramtarádá (tak jo, to byl pokus o to jak napsat citoslovce famfár :D)
Doufám, že se tu pak objeví článek o tom, jak bylo na plese, atp :P

Anonymní řekl(a)...

Já už fakt myslela že jsi mrtvá.. Skoro teda ×D
Tak aspoň že tak.. Holt není čas, známe.. *tired*
Tak ať se daří:*

Anonymní řekl(a)...

aaa Scissorhands na pravoboku... :)) ty otázky jsou dobrý xD

Anonymní řekl(a)...

já chcu taky na ten koncert ! xD no o tom plesu napiš...já nikdy na nic takovýho nepudu tak aspoň chci vědět co to zhruba je xD

Anonymní řekl(a)...

víš, pořád přemýšlím nad jednou věcí.. nejsi ty náhodou ta slečna, co má momentálně vánoční blogový prázdniny..?