pondělí 7. ledna 2008

They say the definition of madness is doing the same thing and expacting a different result.

Tenhle článek nenávidim a to sem teprv u devátýho slova... ted už desátýho... (a to desátýho bylo třináctý slovo... xD) protože prostě a jednoduše vůbec netušim co psát... nicméně spoléham na svojí tvůrčí invenci (ehm, hahaha.), že mě napadne nějaký nepostradatelný zdělení. A nenapadá.... Mohla bych vám třeba říct že zrovna stahuju stereophonics a bude to trvat eště 11 minut a já se nemužu dočkat... nebo že mam novou empétrojku, kterou v hloubi duše nenávidim protože sem jí nechtěla a nechci (složitý xD)... mohla bych si taky třeba postěžovat že zejtra píšem test z frániny na kterej se mam naučit 89 x 2 sloves, to je nějakejch cca 180 slovíček celkem a místo toho abych se učila na ten zasranej test, píšu tuhle sračku xD Vůbec poslední dobou nejsem schopná nic dělat... mam pocit, že mi každou chvíli něco uniká a že bych toho měla udělat minimálně 5x tolik abych svůj čas na týhle zemi dostatečně využila. Mam pocit, že všichni lidi co mam ráda se někam rozutíkaj a že si to bud neuvědomuju vůbec, nebo až moc... Asi moc přemejšlim... moc přemejšlim a hovno dělam... někdy bych si přála bejt fakt blbá... dělat popeláře a neumět počítat do desíti, protože (aspon mi to tak příde...) tyhle lidi se neuvědomujou takový věci... ty věci kterejma já se každej den trápim... Vždycky sem chtěla bejt něčim výjmečná, dělat něco jinak nebo bejt v něčem dobrá. to chce asi každej... ale já to považuju za jedinou věc která by mohla eště dát mýmu životu nějakej smysl.... jenže to jenom chci, ale nic pro to nedělam... a už bych měla začít xP Takže sem otce přemluvila aby mi koupil bicí na chalupu, když je nemůžu mít doma (v paneláku je to jaksi... nereálný..) je to můj sen od mala... už jenom aby souhlasili bábi s dědkem... a eště něco, rozhodla sem se že budu neurochirurg xP sice omdlývam při pohledu na krev a vážně netušim jak budu dělat medicínu, ale vim že chci dělat něco takovýho... něco čim někomu pomůžu... a nebo možná pudu do politiky, protože ač je to svinstvo, dokad se na to všichni budou koukat skrz prsty a nikdo se s tim nepokusí nic udělat tak se to rozhodně nezmění. Nebudu brát úplatky ani se nebudu snažit nahrabat si co nejvíc pro sebe, ale hlavně: začnu se učit tu francoužštinu. teď hned.

No vidíte to... první článek v novym roce a já splodim takovouhle hovadinu....:X

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

baruš sme natom stejně.. poslední dobou mám taky takovej pocit že se na mě všechni kámoši kterejm sem tak věřila vykašlali... nvm jestli si to jen namlouvám nebo jestli to tak fakt je... ale doufám že ne

subaudition řekl(a)...

pořád lepší učit se těch 180 slovíček ve francouzštiněnež v němčině.. jinak taky píšu nesmyslně zbytečný čláíky když se mám učit.. asi zákon.. Murphy?

Anonymní řekl(a)...

180 slovíček? Ehm.. Tak to teda držím pěsti.. ;)

Melly řekl(a)...

Držím palce, ať se ty slovíčka naučíš ;)
Jinak ten článek mi tak nesmyslný nepřipadl. Celkem mě to náhodou i zaujalo ;) V něčem jsme na tom stejně ;)

Anonymní řekl(a)...

ty, já tu ted tak sedím a už asi dvě hodiny si říkám: holka, měla bys už se zvednout a jít se učit, nebo aspoň udělat něco, o čem bys pak mohla říkat, že ses učila....
ale nějak mi nejde se zvednout a tak si to tu ty dvě hodiny říkám a ...ted jsem ráda, že se nemusím učit 180 slovíček, protože jsem ted vážně nepoužitelná....a píšu děsně dlouhej koment jenom proto, abych se pak nestyděla, že jsem jen tak seděla u PC, i když ¨jsem se mohla učit...tak se ted budu vymlouvat, ze jsem Messy musela sdělit něco strašně důležitýho, i když moje já ví, že to není pravda, protože moje já jsem vlastně já....tak ahoj :)

Mau řekl(a)...

tak mám takovej pocit, že sme na tom úplně stejně..s tim rozdílem, že já těch slovíček na fráninu mám vic :D

Anonymní řekl(a)...

178 slovíček...slušný :D my míváme většinou tak 150 a to jenom moje blbá angličtina xD francouština mě nijak neláká takový no...rači nic :D
PS://já sem včera chtěla na tvůj blog zajít ale želbohu sem si nemohla vzpomenout na adresu :D
(mimochodem já chodím do tercie na gymnázium)

Anonymní řekl(a)...

to se mi stává mockrát, že nevim, co napsat a pak z toho prostě něco vyjde xD 180 slovíček...uh xD ae francouzsky bych chtěla umět :))