neděle 20. ledna 2008

Its entertainment, have a seat!

Podle teorie Andyho Warhola má každej člověk v životě svejch 15 minut slávy... a já z nich včera zase trošku odkrojila... asi tak 5 vteřin, v průměru xD

takže pokud ste snad někdo byl včera přímo v Akropoli na předávání cen zbožňovaného filteru nebo ste si jenom pustili toho trapáka anděla, mohli ste po levý straně vepředu spatřit takovej červenej chumel vlasů - to sem byla já:) víc vám k tomu snad ani nemam co říct bylo to prostě S-K-V-Ě-L-Ý!! :) končim.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

páni.. ty seš slavná.. gratuluju ^^

Anonymní řekl(a)...

Sakra, tak to jsem nějak prošvihla :P
Jinak taky samozřejmě gratuluji :P

BarunQa... xD řekl(a)...

njn a Baruna byla zase někde v pr***i.... :D
Beruško tu slávu ti přeju ;) :-P

Anonymní řekl(a)...

hey a jako co bylo s tim pozdravem ptáku xDD .... si na mě pěkně zapoměla xDD

Anonymní řekl(a)...

A já to neviděla.. :/ Mně bude mrzet ještě hodně dlouho, fňuk.. Ale ještě pořád ti tam nemálo minut zůstává, příště bys to mohla tušit předem a všem nám dát vědět :P ×D

Anonymní řekl(a)...

závist závist závist xD jinak (já vim, asi je to zbytečná otázka, protože to prostě MUSÍŠ bejt ty) ae - jsi to ty ta Bajunka, co mám spřátelenou na myspace? (devilhelper) xD a nechceš spřátelit? xD

Anonymní řekl(a)...

tyo neee...mám pocit, že jsem si tě s někym úplně nejvíc spletla...nebo já nevim xD každopádně stejně se tě ptám jestli nechceš spřátelit blogy :)) muheh xD

Anonymní řekl(a)...

Ty se máš...já na ten koncert bohužel nekoukala páč sem na youtube objevila pár no trochu uchylných videí s názvy How to be Emo(Ninja nebo ještě gangster)! :D

Anonymní řekl(a)...

uh...aha xD čkej stop, tak teď mi to (asi) došlo xD ty seš ta Bajunka, co mám spřátelenou na svym blogu? jak tam máš vánoční prázdniny? xD

Mau řekl(a)...

XDD herle, počítalo by se totální trapsa u bazénu? o-O